onsdag 24 december 2008

Veckans

Alla bloggar har en "Veckans". Om det är en modeblogg kanske det är "Veckans fynd", en matblogg kan "Veckans soppa" och en inredningsblogg kan ha "Veckans pryl". Nu har jag också bestämt mig för att ha en "Veckans" och den ska INTE handla om min resa eller Indien. Anledningen till att jag bestämt mig för detta är för att jag har enormt tråkigt på jobbet och därför behöver något att fördriva fem minuter med.

Så här kommer han,


VECKANS GODBIT



Den här snubben delar förstaplatsen på min lista över snyggaste karlar genom tiderna med killen som kommer att bli nästa veckas godbit. Är han inte jättefin? Han heter Matthew Gray Gubler och spelar Dr. Spencer Reid i Criminal Minds. Ja, jo, man kan säga att jag är en serial-killer-thriller-nörd. Förutom att han är förbannat söt i den serien så är jag kär i honom i allmänhet och jag tror att det är därför han hamnar så högt på min lista. Jag är alltså kär i karaktären Dr. Reid som jag känner jätteväl efter att ha följt nästan alla avsnitt i serien. Jag skiter fullständigt i Matthew för för mig kommer han alltid att vara Spencer :). Han är så smart och tövvlig och jag kan riktigt fantisera om hur vi ska diskutera en massa oviktiga ämnen hur djupt som helst. Grrr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa, han är så himla dundersnygg! Möms.