måndag 29 december 2008

Paketet

Julpaketet kom fram! Det var ju bara helt fantastiskt tycker jag! Paket från pappa och kerstin som ungefär innehöll det här;

Godis (marabou, daim, belgisk choklad)
Pepparkakor
Ädelost
Tuber (Kaviar, Randig kaviar, ädelost på tub och ädelost med punch)
Tidningar (Expressen, Frihet och en korsordstidning)
Julbock
Julduk
Två böcker
Knäckebröd
Ett tomt glöggpaket
Underkläder
Måttsats


Jag tror att det var allt men slå mig inte om jag glömt något. Glöggen läckte tyvärr och en av böckerna har numera halvt vinröda sidor. Men jag har lagt den på tork. 25% av knäckebröna var allt för välmarinerade för att ätas. I övrigt gick det bra. Måste dock slänga underkläderna i tvätten.

Fy vad jag har ätit en massa i helgen. Introducerade randig kaviar och pepparkakor med ädelost på i Armandos liv i hopp om att han skulle hata det. (Mer åt mig själv.) Till min stora förvåning äter han kaviar på mackan varje morgon nu och mumsar friskt på min ädelost. Jävla skit...

Förövrigt har vi döpt julbocken till Alfred.

Inga kommentarer: