tisdag 9 december 2008

Grattis!

Grattis Emelie!
Tack tack.

Jo det är sant, jag fyller faktiskt år idag. Det var ju trevligt men det känns inte sådär jättespeciellt längre som när man var liten. Fast jag känner mig lite gammal, snart 20 liksom (okej 365 dagar kvar men ändå).

I morse fick jag frukost på sängen av min rumskamrat och en indisk kokbok i present av henne och hennes pojkvän. Det var fint eftersom jag önskat mig det. Vi får se vad som händer härnäst. Armando kommer i varje fall ihåg min födelsedag vilket helt klart kan räknas som ett framsteg.

5 kommentarer:

Niklas sa...

Grattis! Min lillebror fyller också år idag faktiskt. =)

Anonym sa...

Grattis 16%. Nu har du 11 år kvar till att du fyller 30! ;)

Hurra! Hurra! Hurra!
Jag skickar genom tankevägen många grattiskramar till dig :)

Anonym sa...

Grattis min vän!

Unknown sa...

Grattis! :)

Anonym sa...

Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!


Och när han har levat
Och när han har levat
Och när han har levat uti hundrade år!
Ja, då ska han skjutas.
Ja, då ska han skjutas
Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!


Ett fyrfaldigt leve hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurra!

Grattis från 4c! :D I miss you so much!