måndag 8 december 2008

Bilder från maraton

Så här snygga var vi som gick i mål vid 4,5 km. Alla är dock inte på plats eftersom jag var aningens långsam (läs vilse). Ser ni hur mina ben riktigt lyser? Snyggt va?

Om ni lägger till mig så är det här hela gänget som pallrade sig runt 4,5 km. Bra jobbat!


Grabbarna som av misstag tog sig an milen. Från vänster till höger:
Sachin Dagar - Italiensk översättare och min ständiga lunchkamrat. Verkligen en kul kille.
Armando Kakou - Tvåa i mål och karln jag råkar vara kär i.
Okänd man
Joy George - Etta i mål och min chef. Tydligen mer vältränad än han ser ut att vara.
Prajwal Channagiri - Japansk översättare och allt-i-allo. En kille jag kommer mycket bra överens med. Var förövrigt säker på att döden skulle inträffa någonstans mellan 5 och 10 km.

Sachin hade en söt hatt som jag vill ärva.
Jag hann med att se skymten av några Bollywood "Heroes" och "Heroeins" också. (Nej de är inte skådespelare, de är hjältar.) Priyanka Chopra är verkligen så snygg som man tror i verkligheten. Skapade troligtvis flest förstasidereportage någonsin när hon hade en affär med Christiano Ronaldo..

1 kommentar:

Niklas sa...

Haha, ja ni lär inte behöva lampor hemma, det är bara att du rullar upp byxbenen.. ;)