onsdag 14 januari 2009

Uppföljning: Valet i kvalet

Det lutar mer och mer åt att jag kommer hem. Ska bara försöka fundera ut det minst smärtsamma sättet att genomföra detta på. Det finns några alternativ (mer eller mindre seriösa):

1. Jag bara drar utan att tala om det för Armando. Möjligtvis att jag ringer när jag kommit till Sverige. (Nej, jag är inte allvarlig men det vore skönt)

2. Jag berättar att jag tänker åka och bor kvar i lägenheten så att vi kan ha en mysig nedräkning och en helvetisk avlsutning.

3. Jag berättar att jag tänker åka, avslutar förhållandet och bosätter mig i en väns lägenhet tills det är dags att åka hem.

Själv är jag sugen på alternativ nummer 3. Men jag vet inte alls faktiskt. Hur jag än gör kommer jag troligtvis att vara superledsen ett tag. Tack för alla kommentarer/mejl/etc. Det har hjälpt mig i mitt övervägande. Niklas har jobbigt rätt. Jag tycker inte om att inse att någon från den blåa sidan av politiken ofta har rätt men han har en tendens till det och den övergår inte...

Inga kommentarer: