måndag 19 januari 2009

Titellöst

Det var förövrigt värre än jag trodde att sova själv. Trots allt är det nog bättre att jag börjar vänja mig nu så jag slipper vara ett vrak hemma när jag ska göra allt roligt. Försöker peppa mig själv med allt att se fram emot.

I mitt huvud har jag förövrigt skrivit första inlägget i min nya blogg, för det blir en ny blogg. Det är som Niklas säger; Resan slut, bloggen slut. Bloggen kommer nog att innehålla mest egna reflekteringar/funderingar/intressiteter/rariteter/elakheter och förhoppningsvis inte allt för många frukostar. Synd bara att jag inte kan börja skriva idag. Längtar hem så att man kan skriva första blogginlägget, beroende? Tragiskt.

Hursomhelst behöver jag ett namn. Jag har cirka 20 bloggbesökare per dag. Jag vet om dom flesta men vilka är ni andra? Har jag ens 20 stycken närmast sörjande? Behöver en statushöjare. Funderar på något av följande:

- hetblondin89
- titta-på-mina-tuttar-live
- jag-hade-sex-i-BigBrother
- mitt-namn-liknar-en-tysk

Jag vet inte vilket som skulle passa mig riktigt. Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Niklas sa...

"förhoppningsvis inte allt för många frukostar", varför inte!?!


Frukostbloggen skulle nog göra succé, och du skulle förmodligen vara rätt ensam om det!


En utförlig beskrivning av morgonens frukost inkl. bilder från flera vinklar, det vore nåt.


Sen kan du ju babbla på om annat senare under dagen. =)

sarapersson57 sa...

Hej! Jag är en av de där andra som läser din blogg ^__^ Är kompis med Jenny så jag trillade in här genom hennes blogg. Mycket trevlig och intressant läsning i vilket fall!