fredag 16 januari 2009

Ett problem

Jag har ett problem. Den här bloggen har ju haft temat "En resa". Ganska praktiskt. Även om det varit slängar av annat skulle man nog ändå kunna säga att det som helhet handlar om resan med allt vad det innebär.

Jag behöver ett nytt tema. Funderade på att skapa en ny blogg men;

1. Vad gör jag av den gamla?
2. Hur många kommer orka byta blogg som de bevakar?

Som sagt, ett nytt tema. Det är kanske inte så himla kul att läsa "Idag åt jag fil och flingor med lingonsylt till frukost och sen duschade jag i exakt 9 minuter". Det känns fel. Eller inte fel men det känns inte som jag. Andra har ju en massa teman och jag tänkte till men inget verkar passa.

Mode? Nja, jag är mest intresserad av mitt eget och sen ser jag mig inte direkt som någon stil-guru.
Mat? Kul att laga men hur kreativ är jag på en skala ett till tio? Jag lagar mest efter recept och sen bryter jag mot reglerna. Men det är fortfarande någon annans recept.
Politik? Riskerar att bli för het.
Aktuella ämnen? Niklas gör det bättre.
Film? Nej, jag är för rörig och inte kan jag något heller. Antingen är den bra eller så är den dålig.
Musik? Ingen koll för fem öre. Va? Finns det ett band som heter Backstreet boys? Hade jag ingen aning om.
Böcker? Bokhora gör det bättre, suck.

Nej, hörni. Vi får ta och lösa det här tillsammans. Det är det enda rätta.

1 kommentar:

Niklas sa...

Oj vilken komplimang! =) Tackar. Nu hoppas jag att du INTE menade nån annan Niklas för då blir det här plötsligt rätt pinsamt. ;)


Ett hett tips är att lämna den här bloggen som den är och göra en ny. Ett kort och koncist sista inlägg så fort du kommer hem bara "Resan är slut, min nya blogg finns här:".

Är folk så lata så dom inte orkar byta bevakning så får dom skylla sig själva.

Den här bloggen är ju Indien rakt igenom, tycker färgerna känns väldigt indiska t.o.m.

Sen kan det ju vara lite kul om ett år eller så att du kan gå in på dingulonfo.blogspot.com och läsa om hur det var osv. Minnas tillbaks (om du nu vill det).

Annars blir det lätt att allt försvinner långt bak i nåt arkiv. Jag kollar iaf aldrig vad jag skrev för ett år sen eller så.

Så tycker jag! =)