fredag 16 januari 2009

Beklagar

Beklagar min ihopblandning av toppar och rötter i sista meningen, föregående inlägg.

Idag ska jag boka biljetterna. Funderar på om jag ska bo kvar i lägenheten eller hos en vän. Det känns lite fegt att dra ifrån lägenheten men skönt vore det. Slå ihop era kloka hjärnor.

Alla ni vänner jag snackat med vet redan vad vi ska hitta på när jag kommer hem. Det här önskar jag mig i övrigt:

- Loppisrunda
- Shoppingrunda i Gävle
- Sushi
- Levergryta med lingonsylt (Jag syndar i min veggodiet)
- En varm dusch/ett varmt bad
- Klippning och färgning av hår (Lena, känn dig träffad.)
- Att jag får tvätta i tvättmaskin
- Rena lakan
- Ett pulkrace om det finns någon snö kvar
- Att jag får spela med i innebandylaget fast att dom blivit så himla bra nu
- Ett extraknäck till för att få några slantar över

Vem som hjälper mig att uppfylla dessa mål/önskningar spelar ingen roll. Jag bara hoppas att de blir av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan få en shoppingrunda i Örebro också. :)