torsdag 15 januari 2009

Renat

Det börjar kännas bättre alltså mindre hopplöst. Mest tack vare alla nära och kära som stödjer mig. Jag ska boka biljetterna, såklart. Ska även försöka byta bostad från vårt gemensamma hem till Inabats och Imans lägenhet med extrarum och tv. Jag tror inte att det är bra med fler ensamma nätter där vi två kan ligga och grubbla på hur hemskt det kommer att bli.

Har inte ätit något på hela dagen och det säger väl lite om hur illa situationen är. Jag är ju trots allt matvrak. Nu när det är på bättringsvägen kom aptiten tillbaka. Det enda som finns tillgängligt vid skrivbordet på jobbet är en tub kaviar. Men jag har inga hämningar. Jag äter minsann kaviar renat från pekfingret. Oroa er inte, det är Kalles Kaviar Guld - rejäla kvalitetsgrejer med andra ord!

Inga kommentarer: