onsdag 5 november 2008

Välkommen dunderlycka!

Välkommen dunderlycka att stanna i mitt liv - gärna för alltid även om jag vet att du känner för att flyga iväg vid till exempel tragiska händelser och mens.
Följande saker har hänt/kommer att hända/händer i mitt liv:

- Flygbiljetterna till Sri Lanka är bokade - it is happening!
- Mor och bror kommer hit på semester!
- Obama har vunnit och krossat konservatismen (förhoppningsvis)!
- Pappa ringde igår - och kom fram!
- Jag kommer att få en egen lägenhet!
- Armando bjöd på världens godaste fruktsallad igår!


Små lätta moln, ser jag på min himmel min himmel som är blåååå..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nää, precis. Jag hoppas att vi snart får brev från dem där nere och om vi hittar någon lägenhet som är större än här och dessutom billigare så känns det ganska bra. Det enda jag vill isåfall är att lägga pengar på dans.. Jag vill dansa där nere, spelar ingen roll vad det är för dans, bara jag får dansa. Jag kände det när jag var hemma på höstlovet, att jag saknar dansen och den betyder mycket för mig. Jag blir så otroligt glad av att dansa, så det kan man väl säga blir min lilla kompromiss.. Men det är som sagt svårt, att veta vad man ska kompromissa om.

Jag hoppas att han är mannen i mitt liv. Jag tror ju det också, att han är det alltså. Men det finns ju några saker som måste ändras, oavsett om vi flyttar eller inte.

Roligt att läsa om allt på din sida. :) Härligt att din mamma och bror kommer ner och att du äntligen beställt biljetten! :D Du får ta lite kort och lägga upp nånstans. Önskade att jag kunde komma ner och besöka dig, men pengarna räcker inte till, speciellt inte om vi sk aflytta till nytt.

Du kommer ihåg det du skrev om att fixa lägenhet nere i Indien..? Det är samma sak här i Danmark och det suger! Det koster 14.000 att flytta in i någon av de lägenheter i Horsens. Sen är hyran på 2500 DKK i månaden (det är visserligen billigt för en 2a!).

Sköt om dig och skriv snart igen.
älsk! <3

Unknown sa...

Det låter ju trevligt. :) Jag vill också komma och ha semester!