fredag 14 november 2008

Packångest

I morgon händer det, på riktigt! Vi åker till Sri Lanka. Klockan 10 på morgonen kommer Manoj och hämtar mig i bilen. Sen åker vi till Pariharchowk och tar bussen till Mumbai. Därifrån blir det Riksha till flygplatsen och sen är det väl i princip bara att invänta planet som vanligt.

Jag har inte flygskräck och det är bra. Däremot tycker jag att flygplan är ofantligt tråkiga. Fast har jag tur har det här en sån där lite skärm där man kan kolla på disneyfilmer. Förövrigt måste vi mellanlanda vilket ju är pissigt. Dock tar själva flygresan bara 4 timmar effektiv tid.

Som vanligt har jag packångest. Jag förstår mig inte på mig själv. Hur kan man vara rädd för att man ska glömma deodoranten när man landar i en stad som har flera miljoner invånare och troligtvis lika många deodoranter att köpa? Typiskt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad kul! Passa på och njut lite av semestern nu när du får :)

Och jag ska oxå njuta senare, ska bli skönt med lite sol :)

ps. flygplan är långt från tråkiga ;) Hur häftigt är det inte att människan kan flyga utan vingar? Bara en sådan sak gör det hela läckert ;D

Håller tummarna för att allt går bra för dig!
KRAM!