tisdag 25 november 2008

Klappångest!

Jag är aldrig ute i tid med julklappar. Med betoning på ALDRIG. Men i år har det liksom gjort lite sig självt. Man kan inte köpa dem sista veckan om det tar upp till 14 dagar att skicka dem med posten dit de ska. Alltså - börja nu!

Hm, klappar från utlandet som inte väger för mycket men som ändå är bra och gör personen som får dem glad. Just storleksproblemet gör att det hela krisar sig ännu mer. Vad ska jag till exempel ge till Farmor? Hon gillar ju att laga mat men jag tror inte att hon orkar det så mycket mer nu, tyvärr! För hon är grym. Annars hade ju kryddor varit en bra present eftersom vi är i alla kryddors förlovade land. (Jag kan faktiskt med gott samvete diskutera farmors present här eftersom hon inte äger en dator. Men er andra är jag lite mer hemlighetsfull med..)

Någon som har bra julklappstips till farmor?


Eller förresten, bra julklappstips i allmänhet? De ska vara små.

PS. Jag ber om ursäkt redan nu till mor, bror, moster anna, Pär och övriga familjemedlemmar på den sidan om släktträdet. Ni kommer INTE att få era julklappar den 24 som normalt. Anledningen är att halva den sidan släktträdet dyker upp här två veckor senare. Gör plats i era resväskor... DS.


(Jag upptäckte att man kan leka med storlekar och därför gjorde jag det i det här inlägget. Jag är så teknisk som kommer på alla möjliga finesser.)

4 kommentarer:

Niklas sa...

Du borde absolut inte skämmas över att personlighetstestet passade så bra, däremot över att du vet vem Daniel Karlsson är. =P


Jag önskar mig en ASUS eeePC, valfri storlek, fixar du det? Tack!

Anonym sa...

Jag vill se bilder från Sri Lanka! Hoppas du har det bra Emelie!

Puss & Kram
/Linnea

Anonym sa...

Jag vill också se bilder! Dock lät det inte precis som en sån underbar semester man kan ha, men bra att du ser positivt på det hela. Hoppas att din rygg överlever. Hur har rumpan det? -Det brukar ju vara värst att bränna den. (kommer ihåg smärtan) :S
Hör snart av dig vännen. Jag saknar dig riktigt riktigt mycket nu!
Pussar och kramar Rebecca

Anonym sa...

Ett tips är att vänta ,med att frakta dem, så får vi bära hem dem.Skriv ett julkort och förklara att de kommer med On-Board-Courier(personlig kurir). Typ exclusivaste frakten man kan få:)Till farmor mor ska det väl vara något riktigt INDISKT. Typ en vacker bit Batik eller väv, Sarong tyg månde.eller en liten tavla //Moster