onsdag 12 november 2008

Minus tvåhundrasjuttiotre komma femton grader


Såvitt vi "vet" är den absoluta nollpunkten - 273,15 grader celsius. Vid detta gradantal upphör all verksamhet, alla partiklar stannar och alla atomer fryser.
Ungefär så känns det nu. Jag har avslutat mitt arbete med båda användarhanböckerna. Nu rullar jag tummarna. "Skönt!" kan nog många tycka. Jo det var ganska skönt så där första dagen efter att jag avslutat mitt arbete helt (inklusive alla extra dokument jag låg efter med). Nu är det inte skönt längre. Man kan inte sitta på facebook hur länge som helst. Man kan inte blogga om en massa skit (ändå gör jag det nu). Dessutom tar uppgraderingen av mina byggnader i min by på Tribalwars i varje fall en timme.
Jag fördriver tiden med att:
- Plugga franska
- Plugga hindi
- Spela tetris
Låt det bli varmare snart.

Inga kommentarer: