tisdag 25 november 2008

Personlighetstest

Tack vare Ida och Niklas ramlade jag också i fällan. Mitt resultat:

Din personlighetstyp:

Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.


Kommentarer av er som känner mig..

4 kommentarer:

Niklas sa...

Haha! Inte för jag känner dig så överdrivet superbra men det verkar ju ganska så klockrent... =)

Unknown sa...

Jag tycker att det verkar stämma. :)

Anonym sa...

Tycker det låter som du =)
Verkligen kul att du bloggar så man får läsa lite om vad du har för dig.

Anonym sa...

Haha, delvis klockren! Helst med "bestämda" ;) Jag vill minnas en mycket envis Emelie.

Hoppas allt är bra där nere :) KRAMAR