fredag 31 oktober 2008

Sri Lanka


Ja, det är faktiskt sant. Jag har blivit medbjuden till Sri Lanka (!) på semester. Självklart måste jag betala själv men ändå. Flygbiljetterna var billiga just nu så min väldigt nyfunne vän Manoj berättade nyheten för mig och Ewa och ville att vi skulle åka i mitten av november. Eventuellt följer två personer till med från Manoj:s släkt. 10 000 Rs. för tur och returbiljetter är verkligen inte illa och dessutom är priserna där billigare än här. Jag kan knappt bärga mig! Vi ska vara borta i 7 eller 10 dagar, det är ännu inte bestämt. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att våra planer inte skrotas. I morgon ska vi diskutera saken över en bit pizza. Ungefär som på bilden ser det ut i mina fantasier också. Tjoho!
You have the right to remain jealous।
(Har ni förresten märkt att jag kommit på hur man lägger till bilder? Jag känner mig otroligt teknisk för att ha upptäckt funktionen efter sisådär 2,5 månaders bloggande...)


1 kommentar:

Anonym sa...

Guuud så roligt för dig vännen! Hoppas verkligen för din skull att du får åka. Jag måste vara ärlig och säga att jag är en smula avundsjuk. ;P Men herreguud vilken upplevelse och vilken semester! :D Hur är det med dig annars då? Jag har precis varit hemma i Sverige och träffat familjen och vännerna, dock fattades en person.. vart var Du!? ;) Men nu är jag tillbaka i Danmark och än en gång är jeg lite ensam.. Har ju Rasmus, men det är inte precis likadant som när man har vänner..

Sköt om dig. kramar i massor Rebecca