måndag 20 oktober 2008

Skulle är inte mitt favoritord

Igår skulle jag ha varit på bröllop om det inte hade varit för att bröllopet var i en annan stad. Dock i samma delstat. Jag och Ina tyckte att adressen var väldigt mystisk och ingen av oss kände igen den men så tänkte vi - stor stad = många adresser - och frågade Rie. Det var i en annan stad tillräckligt långt bort för att vi inte tyckte att det skulle vara värt det. Typiskt.

I helgen skulle jag ha tittat på en lägenhet i Koreagon Park om ägaren dykt upp någon gång vill säga. Nu är tisdag bestämt men idag ska jag kolla på en kollegas lägenhet som är jättebillig och utan agentsavgift. Den kan vara fin och dessutom är den bra ekonomiskt. Vi får se.

Jag hoppas att det inte blir några fler skullen nu på ett tag för jag är lite lätt trött på dem.

Inga kommentarer: