måndag 13 oktober 2008

Karate

Hai-ya!

Jo, det är sant. Min kropp håller på att förfalla och jag måste göra något åt det. Karate är ett bra alternativ även om jag inte tycker det är lika roligt som att fjanta efter en liten vit boll. Tyvärr är det törrt med små vita bollar här. Det är faktiskt törrt med de flesta bollsporter förutom cricket då. Därav karate.

Idag var jag på min "testlektion". Det var rätt jobbigt, jag är så fruktansvärt osmidig. Dessutom hittade jag muskler jag inte visste om att jag hade. Aj. Och sen hittade jag en del stela som jag visste om att jag hade men inte hade en aning om att de var i detta skick. Nåja, jag ska bestämma mig snart huruvida jag ska börja nu eller i November. Man betalar nämligen månadsavgiften från den första varje månad..
Hur som helst kan det ändå vara värt det, jag får ju trots allt "njuta" av 15 dagar karate. Dessutom är det inte skitdyrt.

Hai-ya!

PS. Råkade fisa under uppvärmningen så att det hördes. Det var lite pinsamt men jag behåller min värdighet (inte).

DS.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag skulle vilja se dig hålla på med karate. :p

Anonym sa...

Och varför blir jag inte förvånad var gäller fisen, fisen ;) FisFempan ;)